Friday, November 18, 2016

Love Letter to Allah

Source: Pinterest
There's so much things I've done wrong all this time. But, again and again. Always end like this. 
Allah give me countless love who can't be received from any living thing in this world. My tear streaming down, deep inside my heart while i typed this post. When Allah keeps giving me chances, I return with really much of sins. As a superior living thing, I must be so shame. 

Aku ini tidak tau diri. Sesuka hati. Terlalu tenang atau tidak peduli. Merasa umur yang diberi akan sampai pada helai uban terakhir. Ya Allah, aku lelah memberi janji yang tidak pernah tertepati. Kalau boleh mengemis lagi, tolong cabut rasa ingin berbuat dosa ini. Jangan beri aku hukuman. Beri aku peringatan. 

Engkau lebih dari sekedar teman atau saudara. Engkau lebih dekat dari itu semua. Maaf Ya Allah, selama ini aku merasa hanya satu-satunya yang paling tersakiti. Tetapi ternyata aku juga tersangka. Beri aku sedikit kebijaksanaan-Mu, sedikit saja. I don't want to give any bullshit anymore 


Love, H

No comments:

Post a Comment